Monday, June 23, 2008

SESAMA KITA

Assalamualaikum WarahmatuLLah

Sesama kita :
[ SOAL JAWAB AGAMA ] Jom bincang secara terbuka dan jelas merujuk Al-Qur'an dan Al-Hadis/ Jom rujuk Mu'jam, Kitab2 Tafsir dan Kitab2 Turath ! RujukLah sumber Utama! Bukan hanya akhbar, web-site sembarangan dan lain-lain ...

Free e-Book :
Panduan Tradisi Kesihatan : Hubungi saya atau e-mail, terima kasih
Panduan Akademik di UiTM : Sila scroLL ke bawah, terima kasih

Perkelahan Meriah Termurah !!!!!!!!!!!!!!
Dekat-dekat sekitar UiTM Pahang termasuk Air Terjun, Pantai, Gua dan seumpamanya [waktu dan tempoh dibincang : Transport + Makan ; Sila hubungi saya] Terima kasih.
PENGANGKUTAN ke "Jerantut", "Temerloh", "Kuantan", "Kuala Lumpur"
HARGA RUNTUH !!! http://geocities.com/zuluitm/vwcResortsRateAndTerms2008.xls
" ...


Separuh 2008 DAH LEPAS !!!
Jom manfaatkan 2nd half 2008 sebaiknya ...

Untuk Semua }

eBook Percuma Panduan amalan Harian http:// email saya ...
eBook dLL Akademik UiTM (Scroll ke bawah) dan atau e-mail saya TQ

Hubungi saya untuk penulisan WASIAT sah wakil AMANAH RAYA ...
Nak buat wasiat boleh, nak tahu bagaimana jadi wakil pun boleh !!!

Jom cuti, harga termurah ! Sila download dan print untuk ditempah :
Download ? http://geocities.com/zuluitm/vwcResortsRateAndTerms2008.xls


Special reserved Jom ke Port Dickson (Siapa dulu 3 keluarga sahaja)
23 Nov 08 - 24 Nov 2008 Maisonette! Unit !! RM70.00 satu Family

Kami balik Raya insya Allah 26 Sep 2008 - 5 Okt 2008
( Minal 'A idin Wal Fa izin ) Maaf Zahir Batin Yer...

Warga uiTM } Semester Julai - Nov 2008 Sila Perhatikan :

# Planner kuliah, cuti, aktiviti dan lainnya (dihantar ke e-mail anda yang meminta)
# CTU101 : Prinsip Asas Islam/ Syllabus : Jumpa saya @ e-mail attachment TQ

# CTU101 Topik ? http://geocities.com/zuluitm2/CTU101Topik.doc
# CTU101 : Hard-copy Manual/ Books etc, Please do contact me TQ
# CTU101 : Contoh-contoh Peperiksaan Akhir =
# CTU151 : Tamadun Islam / Pinjaman bahan hard-copy sahaja : Hubungi saya TQ
# CTU211 : Sains & Teknologi Islam/ Free eBook jumpa saya @ e-mail TQ

# CTU211 : Printable soft-copy/ Please do contact me, TQ

# CTU211 : Hard-copy manual for students / Limited release 1st come/ contac me, TQ
# CTU553 : Hubungan Etnik / Hard-copy : please do contact me, TQ
# IEP100 : Ekonomi Islam/ Hard-copy, please do contact me, TQ
# HKR111 : Kekeluargaan Islam /

# HKR111 Silibus ? http://www.geocities.com/zuluitm2/HKR111Silibus.doc
# HKR111 : Printable Soft-copy / Please do contact me, TQ
# HKR113 : Institusi Masjid/Free eBook jumpa saya L2-03 @ melalui e-mail anda
# HKR113 FREE e-Book 1 ? http://www.geocities.com/zuluitm2/HKR113eBookA.doc

# HKR113 FREE e-Book 2 ? http://www.geocities.com/zuluitm2/HKR113eBookB.doc
# HKR113 : Printable soft-copy/ Please do contact me, TQ
# HKR113 : Hard-copy manual for sale/ Limited release 1st come/ contact me, TQ

# Outing : travel, picnic, vacation etc ( hubungi dan tetapkan dengan saya, tq)
# Pastikan anda beli awal
tiket bas untuk BALIK RAYA nanti ... semestinya !!!!!!!!

Pelbagai :
# CTU101 kolej Francais ?
http://geocities.com/zuluitm2/CTU101TemplateFrancais08.xls
#

Assalamualaikum WarahmatuLLah

Harap Komen dan beri cadangan

Selamat Datang ke Web-Peribadi Saya.

Untuk View/Download file berkenaan:

[Saya gunakan 4shared] Sila ikut cara berikut:
>Click pada Link tersebut>>Muat Turun Sekarang>>
Klik di sini Untuk Muat Turun Fail ini>>
Open>>Save as>>browse pendrive atau PC anda...

Perkara Am
Klik>
[ Aktiviti Rancangan Keceriaan, Berkelah dan Pelancongan ]
Klik> [ Senarai HARGA TERMURAH Penginapan Cuti-cuti 2010 / ]
Klik> [ Maklumat SEWA KERETA atau VAN termurah di Jengka / www.jomsewa.blogspot.coma ]
Klik> [ Planner 2010 termasuk Raya, cuti dan Exam di UiTM ]
Klik > [ Diskusi Am tentang masyarakat manusia sekarang ... ]
Aktiviti dan Info di UiTM Pahang
Klik> [ Senarai kumpulan dan pensyarah CITU sesi Jan 2010 ]
Klik> [ Soalan Final semua subjek semester-semester Lepas ]
[ Contoh jawapan : sila jumpa saya di L2-03 / 09-4602499 ]

Jadual Waktu Solat/ Berbuka
Sila Klik untuk view Waktu solat 2010>
[ Jengka/Maran/Temerloh ]
[ Muar ] [ Kuantan ] [ K.Terengganu ]

Download Koleksi Pelbagai Lagu >>>
Klik> [ :: Hindi Song : Ye Ladka Hay ALLah :: ]
Klik> [ :: Thank you for being My Friend :: ]
Klik> [ :: Before Death :: ]
Klik> [ :: N e v e r :: ]
Klik> [ :: Before Death :: ]

013 - 96 97 98 0 Celcom U-Pax
SATU-SATUNYA mobile phone number saya
Harap Maklum
/ No Miscall please ...
Hubungi saya : cadangan, soalan, rungutan, bertukar info dLL amat dialukan TQ